אימון אישי,
אימון לטרנספורמציה אישית, Coaching

"אנחנו מגיעים לאמצע החיים חסרי הכנה לחלוטין. גרוע מזה, אנו מגיעים מצוידים בדעות קדומות, אידיאלים ואמיתות שהיו טובים עד לאותו שלב. אי-אפשר לחיות את אמצע החיים על-פי התוכנית של הבוקר, כי מה שהיה כל-כך משמעותי עד עכשיו ייאבד את חשיבותו, והאמת של הבוקר תהפוך לטעות של הערב." (Jung).
אנחנו חיים בעידן של הגשמה עצמית, מודעות רחבה, רצון להשיג יותר בטווח זמן קצר, רצון להיות מחובר למי שאני, לעסוק בעשייה עם משמעות.

רוצה להשיג יותר ולקדם את עצמך?
רוצה לזוז מתקיעות ומתחושה של חוסר סיפוק בחיים?
רוצה לעבוד על תקשורת טובה יותר, ביטחון עצמי ואסרטיביות?

תהליך של אימון אישי מאפשר להשיג את כל אלה ועוד, בדרך המייטבית.

הגיע הזמן "לקחת את ההגה", לבחור בדרך של העצמה אישית, ולקדם שינוי בחיים. לא אפשרי לעשות את זה לבד, מכוון שאנחנו שבויים בתפיסות העולם שלנו ובאמונות המגבילות שלנו על עצמנו ועל החיים.
אימון אישי לטרנספורמציה עוסק בתהליכי התפתחות אישיים, הגשמת מטרות אישיות והתקדמות, שינוי בקריירה בתחום עיסוק, התמקדות בעצמי בצרכים רצונות ומטרות אישיות.
כדי ליצור שינוי נדרשת מערכת יחסים הוליסטית, הרואה את האדם השלם במעגלי חייו, וצריכה להיות מותאמת לערכיו. תהליך של אימון אישי נבנה עם כל אדם מחדש ועל פי צרכיו האישיים. תהליכי אימון אישי עוסקים בדיוק והעצמה אישית, יצירת הדרך הייחודית שלך שאף אחד עוד לא הלך בה, להגשמת החיים והשאיפות שלך. זו תפירת חליפה ייחודית וחד פעמית. יחד מאפיינים את מה חשוב ומשמעותי, מה הרצונות הכוחות והיכולות ובונים תוכנית שתשיג את המטרות האלה, ותוך כדי האימון מתמודדים עם הפחדים והקשיים שבדרך, אבל לא לבד. עם עידוד עזרה ותמיכה המאפשרת להתגבר על החסמים שבדרך.

אימון אישי הוא תהליך הנעשה במסגרת מקצועית המאפשרת התפתחות אישית, בהתאם לשינוי המתאים לך, ליעדים ולרצונות שלך, במטרה ליצור שינוי משמעותי המאפשר חיים מלאי סיפוק, הגשמה ושמחה.

אימון אישי שם אותך במרכז ומאפשר להשיג יותר ולהתקדם!

אימון אישי ממרכז אותך על מנת לאפשר לך להשיג ולהפיק את המקסימום מעצמך. לשם כך נדרש אמון מלא והדדי. אמון באדם כשלם בעל יכולות המסוגל לקדם את עצמו כדי להשיג ולהשתפר. האימון האישי עוסק בעתיד ופחות בעבר, והוא מוכוון לתוצאות!

אני מלווה אנשים בתהליכי שינוי ומאמנת אותם בחיזוק ה"שרירים" המנטליים על מנת להבין לעומק ולהשיג את המטרות . המומחיות שלי היא התהליך והדרך להגיע לתוצאות, המומחיות שלך היא החיים שלך ויחד בתהליך של אימון אישי מגיעים לתוצאות המבוקשות. זה קורה תוך הקשבה עמוקה למה שנאמר ומה שלא, שאילת שאלות מעוררות מחשבה ומאתגרות, התנסויות בליווי וכך נפתחות נקודות מבט חדשות ואפשרויות נוספות להתבוננות על הדברים, ונוצרת מציאות חדשה.

היכרות עם הסיפור האישי שלך

הכרות עמוקה איתך ועם סיפור החיים שלך, החיבור לחוזקות והאתגרים, דיוק ברצונות והבנת המניעים למוטיבציה, מאפשרים ליצור ולבחור סט חדש של מחשבות ואפשרויות לכדי פעולות שיזניקו קדימה, אל ההצלחות ורגעי הסיפוק שלהם מחכים מזה זמן רב. בתהליך האימון האישי מפתחים ומיישמים את הרצונות והמעשים הספציפיים, ההרגלים והשינויים הנדרשים כדי להשיג את כל זה.

רגע לעצור ולתת זמן לעצמך, זמן רק שלך, זמן לחשיבה ולהתבוננות על הדברים. זמן שמזמן לא נתת לעצמך. חקירה מעמיקה ומשמעותית להבין מה באמת אני רוצה מהחיים שלי עכשיו. לא מתוך היסחפות והיגררות אלא מתוך בחירה אמיצה ומודעת. זמן לבחון את ההרגלים האמונות והתפיסות שמקדמות או תוקעות אותך, זמן להחליט מה הלאה באמת ואיך עושים את זה.

אני מזמינה אותך לתהליך אימון אישי, תהליך עוצמתי שיאפשר להפיק את המקסימום וקצת יותר, להשיג את מה שקיווית להשיג כבר הרבה זמן וטרם קרה. כמו כל הצלחה גם הצלחה אישית דורשת תהליך ותוכנית, ואימון אישי מספק את המרחב המאפשר לדברים לקרות. יחד נתמקד ונקדם את הדרך האישית שלך לעוצמה שלך ולשינוי המיוחל בחיים.

מתי אימון אישי ממש עוזר?

רבים שפונים לאימון אישי מגיעים מתוך התמודדויות יום יומיות וקשיים הנובעים לא אחת מביטחון עצמי נמוך וחוסר באסרטיביות, אבל יש עוד מגוון סיבות בהן אנשים מגיעים אלי לאימון אישי, עם אתגרים בטווח הקצר או הארוך כמו:

שיפור הביטחון העצמי והאסרטיביות | תקשורת בין אישית טובה יותר | איך להתגבר על פחדים ומכשולים המונעים ממך להגשים תוכניות | להתמודד עם קבלת החלטות משמעותיות | להשיג מטרות חדשות ולהתקדם בחיים | לעבוד על איזון בין קריירה ועבודה | לצאת לדרך חדשה בלימודים או עבודה | ועוד…

איך מתקדמים מכאן לאימון אישי איתי

את התהליך אפשר לקיים בשיחות פנים מול פנים במרחב האימוני אצלי, בפגישות אונליין עם zoom או כל מסגרת אינטרנטית נוחה ובטוחה אחרת. אז שנדבר? יש כאן את כל דרכי התקשורת, אשמח מאד לאמן אותך, ויחד נצא לתהליך של שינוי וקידום משמעותי שיעשה את החיים טובים ומדוייקים יותר.
טילי ג.ליברמן

לפרטים נוספים דברו איתי:

שאלות ותשובות בקצרה

תהליך אימון אישי הוא, כשמו, תהליך פרטי, של התבוננות וחשיבה למטרת עיבוד ובחירת הרגלים חדשים, מסלול מתאים יותר . המפגשים אורכים כשעה, ובמהלכם נדבר, נתנסה בתרגילים ונקודות מבט חדשות – ולפעמים משימות ואתגרים בין פגישה לפגישה.

מסגרת האימון האישי נועדה על מנת לאפשר לכם "להציץ" אל הרגלי החיים והאתגרים שלכם בעיניים חדשות. מאמנת אישית לחיים תסייע לכם להחליף נקודת מבט, לבחור באפשרויות יותר פרו-אקטיביות, לכוון וליצור לעצמכם חיים מאושרים ומספקים יותר.

נעים מאוד אני טילי ליברמן, מאמנת אישית עם ניסיון של מעל שני עשורים באימון להתפתחות אישית והנחיית סדנאות קואוצ'ינג וסדנאות מנהלים. אני מזמינה אותך ליצור עימי קשר, ולהתחיל בדרך לשיפור החיים, להגשמת מטרות, ליותר סיפוק ושמחה!

לקרוא עוד על אימון אישי Coaching

טילי ג.ליברמן

המלצות

מה עוד לקוחות אומרים עלי? ברור שנדרשות לכם המלצות לפני שתתחברו למישהי שתאמן אתכם! זה בהחלט נכון ונדרש, והייתי שמחה לתת לכם מספרי טלפון של

קרא עוד »
WhatsApp chat