אימון קריירה - סדנאות פיתוח מנהלים - טילי ג. ליברמן

אימון לקריירה איך זה קורה?

טילי ג.ליברמן

איך לקדם את הקרייה?

"לא ברור לי אייך אני הולך להתקדם כאן, וגם אף אחד לא ממש טרח להגיד לי". את המשפט הזה אני שומעת פעמים רבות בשיחות אימון קריירה עם אנשים מאד מוכשרים שנכנסים לארגון חדש, באים עם כל הכוונות הטובות והרצון ואחרי מספר חודשים נשברים.
האנרגיה יורדת , המוטיבציה מתפוגגת, והעבודה הנכספת נסחפת למקומות אחרים לגמרי. לא עונה על הציפיות. הקורות חיים יוצאים מהמגירה והמסע לחיפוש העבודה הבאה ש"תקפיץ לי את הקריירה" מתחיל שוב. אבל האם זו הדרך היחידה להתקדם אני שואלת? התשובה אינסטנקטיבית מיידית היא כן! 

הם (הארגון המנהלים הבוס ה…) לא ברורים בקשר להתפתחות שלי כאן. אין לי שום אופק. הגיע הזמן לזוז הלאה.
או קי. אז האם זו הדרך היחידה אני מתעקשת שוב, ומבקשת שניה לעצור לפני המענה האוטומטי. החשיבה החדשה שעולה כאן היא מהי האחריות שלי על הקריירה שלי. הרי אני רוצה להצליח, אני מחזיק מעצמי ראש גדול, אני מכוון גבוה, אני מוכן לעשות הרבה כדי להראות שאני עובד מעולה. אבל מתי ולמה הסרתי מעצמי אחריות על פיתוח וקידום הקריירה שלי? מתי הפכתי לפאסיבי בענין הזה, מחכה שמשהו יקרה?

לא בכל ארגון יש מנגנון מסודר שעוסק בפיתוח קריירה ובאופק הניהולי של העובדים. אז, האם כשמשהו חסר אני פשוט זז הצידה, מוותר או מחפש פתרונות? אם אין לי את היעד הבא בקריירה אני יכול ליצור אותו, להציע, להשפיע! הרי עבור כל בעיה מקצועית אחרת היית מוצא פתרון כי זה התפקיד….ועבור עצמך?

תהליך אימון קריירה 

בתהליך אימון קריירה של נ' , אחרי הסתכלות רחבה יותר על הבחירה עד כה להיות פאסיבי והתלבטות האם לעזוב מקום עבודה טוב בסופו של דבר ומתאים מהרבה בחינות, החליט נ' לשנות את הגישה ולפעול בשני מישורים. האחד בחינה מעמיקה מה באמת יכול להיות אפשרי כך שיוכל לייצר התקדמות ,עם מי כדאי לדבר אלו רעיונות אפשר להציע , מה בכישורים שלו יכול לקחת את הצעד הבא. והמישור השני הוא לעבוד על יחסי הציבור העצמיים שלו במקום העבודה.
לקרוא עוד על אימון אישי מקצועי, אימון לקרייה הקש כאן
עוד על יחסי ציבור במקום העבודה בפוסט כאן

עוד על:

אימון אישי

איך לא לאבד את זה

רוצים להתקדם מהר יותר? שימו לב לשני פרמטרים – הדרך  והזמן.  שימו לב למה שקורה לכם בדרך וכמה זמן אתם משקיעים בזה. האם אפשר יותר

קרא עוד »

שתפו את הפוסט

WhatsApp chat