טילי ג.ליברמן

המלצות

מה עוד לקוחות אומרים עלי?

ברור שנדרשות לכם המלצות לפני שתתחברו למישהי שתאמן אתכם! זה בהחלט נכון ונדרש, והייתי שמחה לתת לכם מספרי טלפון של האנשים עצמם שיספרו לכם. את האמת, הם בעצמם היו מוכנים לעשות את זה. אבל לא. זה לא נכון אתית ומקצועית. ואני אסביר:

1. אתית – החשיבות של הסודיות המוחלטת שיש לאדם בתהליך כזה היא קריטית. אנחנו יכולים לחשוף את עצמנו רק שברור לנו שיש אמון מוחלט שיש על מי לסמוך. הן ברמה הזו של סודיות והן ברמה של חוסר שיפוטיות. אני בוחרת לשמור על סודיות מוחלטת כי זה חלק מהקוד האתי המקצועי שלנו המאמנים – הן הקוד האתי הישראלי של לשכת המאמנים בה אני חברה, והן הקוד האתי של האיגוד הבינלאומי למאמנים ה ICF בו גם כן אני חברה. המחויבות שלי למקצוע ולמתאמנים שלי היא ערך על.

2. מקצועית – כוון שכל אחד מאיתנו שונה עם צרכים שונים וסגנון שונה מה שעובד לאחד יכול מאד לא לעבוד לאחר ולהפך. תהליך אימון הוא לא מוצר חד מיימדי וברור. מגוון הנושאים בהם אני עובדת עם אנשים הוא מתמקד בתחום המקצועי, קריירה מנהיגות ותקשורת, אבל בסוף בסוף הוא קשור לך אישית, לאדם שאת, אתה, לאמונות לתפיסות וליחסים שיש לך עם עצמך ועם הסביבה. קשה להסיק מאחד לשניה. ולכן האפשרות לקיים פגישה אחת ולהחליט שלא מתאים להמשיך היא הפיתרון הנכון. מעבר לכך שיחת הכרות קצרה וראשונית של 15-20 דק' איתי ללא עלות תאפשר לך להחליט אם מתאים להתקדם או לא. 

 

ולא פחות חשוב – היקף הניסיון מבחינת שעות אימון, מגוון החברות והאנשים. בשנים האחרונות אני עובדת עם מספר חברות בארץ ובחו"ל, המון באונליין! מנהלים בכל הרמות, מתעשיות שונות ובנושאים שונים הקשורים למנהיגות ותקשורת בינאישית. היקף עבודה רחב מייצר מקצועיות דיוק יכולת הבחנה גמישות מחשבתית וראיה רחבה שמצטברת עם הניסיון והזמן.

ואחרון שלא פחות חשוב – למידה! אני אוהבת ללמוד כל הזמן. סטודנטית נצחית. זה תחום שיש בו מקורות למידה ותחומי התמחות רבים ומגוונים – מהפסיכולוגיה ההתנהגותית דרך המנהיגות, הפסיכולוגיה החיובית מדעי המוח תקשורת ועוד ועוד. כל דיסיפלינה כזו מאפשרת העמקה הרחבה ומורכבות שמסייעות לי לאמון טוב יותר אותך!

בקיצור, דברו איתי! 🙂

עוד על:

אימון אישי

אימון אישי לשדרוג גרסה

לא צריך לחפור עמוק מדי כדי להבין שמאחורי החיים הזוהרים המוצגים מתחבאת אצל רובנו  ערמה של קשיים,  שאלות ותהיות תיסכולים ואכזבות. האם הן מוצדקות? ולמה

קרא עוד »

שתפו את הפוסט

WhatsApp chat