Surprised professional female and male engineers draft together create plans make blueprints for future project stunned to find out big mistake pose at desktop with sketches around. Teamwork concept

כיוונים חדשים בעולם וכאן!

חדש חדש חדש....

טוב לקבל השראה מלקוחות אחרים! עבודה עם חברות בינלאומיות יוצרת הזדמנויות והתנסויות חדשות  מלמדות ומעשירות. לשכפל להעתיק עם התאמה או פשוט השראה למשהו חדש. אני שמחה לשתף בסדנאות, אימוני צוותים ומנהלים, ובכלל בתהליכים שעבדו מצוין. תהליכים שיצרו השפעה משמעותית ומתמשכת. 

זו גם הזמנה להכרות עם מה שאני עושה בתקופה האחרונה ולאור שינויי הקורונה,  ולחשיבה משותפת על הדרכים ליישם בעולם שלך ובארגון שלך.  

אימון צוות - הכוח לזוז יחד!

לדבר איתי אפשר להשאיר פרטים להרים טלפון או לקבוע שיחה מתי שנוח לך ⇓

למה זה נדרש? כדי לייצר שיח אפקטיבי,  לחבר את האנשים ליחד משמעותי שנע בכיוון משותף למטרות משותפות ומגשים את המהות שלשמה הוא קיים.  לייצר מחויבות ענין ושימחת שותפים לתוצאות טובות יותר משמעותית.

אימון צוותים הוא צורך אמתי לאור הדינמיות של העשייה, תנועת האנשים, מגוון המקצועות באותו צוות ומגוון המשימות.  אימון צוות חוקר יחד עם הצוות את היחד הן ברמת העשייה והן ברמת התקשורת. מה יאפשר לכל אחד מהחברים בצוות להיות נוכח באופן מלא ואמתי ולעשות את המקסימום. לייצר תהליך עבודה שונה, פתוח ומשתף שעושה חשק לפעול להיות ולהישאר יחד.

אימנתי השנה מספר צוותים באופן שעשה שינוי משמעותי ביותר לעבודה המשותפת ולאיכות החיים בעבודה. אחד המשפטים החשובים שנאמרו היה "אף פעם לא באמת דיברנו עלינו, על מי אנחנו ביחד כצוות. כל אחד עובד על שלו, על לקוח, אבל היחד הזה לא היה עד עכשיו. זה פותח כל כך הרבה אפשרויות חדשות…."

התהליך בנוי ממספר מפגשים צוותיים ממוקדים בהם נוכחים המנהל וכל חברי הצוות ליצירה משותפת בשיח פתוח.

לדעת עוד ולבחון איך זה יכול לעבוד לצוות שלך, לארגון שלך כאן ⇒

אימון מנהלים וראשי צוותים באונליין!

הקורונה טרפה את הקלפים . כולם מכירים את הזום, כולם מוכנים להיפגש בזום. זה נהדר! מאז הקורונה התחברתי למספר חברות בינלאומיות לאימון באונליין בכל העולם. זה עובד מדהים! זה אפקטיבי מאד פרקטי ונכון.

כשחושבים על זה לעומק זה פשוט הגיוני. למה לבזבז זמני נסיעה פקקים ותנועה להגיע ל ולחזור מ. הרי הזמן שלכולנו יקר. למה שמנהלים ומנהלות רחוק צפון או רחוק בדרום לא יוכלו לקבל בדיוק מה שמתאים להם. בקיצור למה להתפשר כשיש זום. זה עובד עם כל העולם , למה לא כאן?

שואלים אותי אם זה שונה, אם זה אפקטיבי. התשובה היא לחלוטין! אפקטיבי! ושונה. אבל טוב באותה מידה, משמעותי באותה מידה, משפיע באותה מידה גם אם הדרך אחרת. ואפילו לפעמים מאפשר יותר. אז אם גם אתם ארגון בפריסה ארצית, שרוצים אימון לשכבת ניהול לראשי צוותים לאנשים שמשפיעים על אנשים ועל התרבות הארגונית, אימון למנהלים בזום זה הדבר הנכון.

כמאמנת של הרבה מאד מנהלים בחברות בינלאומיות בעברית ובאנגלית, אני יכולה לאמר בפה מלא – זה עובד מעולה!

zoom zoom zoom zoom zoom

לדבר איתי אפשר להשאיר פרטים להרים טלפון או לקבוע שיחה מתי שנוח לך ⇓

מנהלים ומנהיגים בארגונים מדברים על מה שחשוב להם ב zoom zoom zoom

השינוי שהביא מצב הקורונה דרש ואיפשר לפתח יכולות חדשות נוספות ליצירת מפגשים רבי משתתפים בזום. ההתחלות היו מפוקפקות משהו, עם הזמן וההתעמקות, השתכללה המיומנות הזו – איך להנחות מפגש משמעותי בזום, איך להעביר סדנה בזום איך להרצות בזום.

סדנה אינטראקטיבית מאפשרת מעבר ללמידה גם מפגש אמיתי בין האנשים ללמידה משותפת, התנסות ותרגול. נושאים משותפים להעמקה וללמידה של אנשים, מנהלים, במקומות שונים בארץ, מתכנסים למפגש בזום של מספר שעות, עם מפגש חברתי שיח פורה ולמידה משמעותית.

השנה וחצי האחרונות איפשרו לי לייצר מספר רב של מפגשים כאלה ובינהם:

  • איך מייצרים הכללה וגיוון בארגון
  • תקשורת מקדמת ומאפשרת
  • פידבק – איך לעשות את זה נכון על מנת לייצר הנעה של עובדים
  • שיחות קשות – להתמודד נכון עם שיחות קשות ולייצר שיח קשוב ומכבד
  • קידום מנהיגות וקריירה 
  • אינטליגנציה רגשית וחשיבה חיובית כמפתחות משמעותיים לקידום הקריירה
  • דרכים חדשות לקידום אג'נדה מקצועית משותפת

מוצרים חדשים!

להיכנס לתפקיד ניהולי חדש מצריך הערכות חשיבתית ומנטלית. זה מעבר לא פשוט הדורש התארגנות בכל החזיתות. לא תמיד יש אפשרות ללוות את התהליך ולסייע בתקופה הראשונה והמאד מאתגרת. זו הסיבה שהכנתי את המוצר הזה. מוצר מניסיון שעובד. תוכנית ליווי ברוח אימונית אבל לא רק. לפרטים על התוכנית כאן ⇓

תכנית אימון למנהלים ומנהלות בתפקיד ניהולי חדש

ומכוון שאני עובדת המון בעולם הארגוני והעסקי אני יודעת שיש פעמים שאנשים פשוט נתקעים בדרך. לא ברור מה השלב הבא, נדמה שמישהו חיצוני מפריע להתקדמות או כל סיבה שבשלה אינך במקום הנכון לך, בדרך הנכונה להתפתחות המקצועית שלך. הכנתי מדריך קצר שמסייע לעשות צעד ראשוני לחשיבה אחרת וליציאה מתקיעות. רוצה לקבל אותו? בלינק כאן ⇓ 

המדריך ליציאה מתקיעות בקריירה באמת!

סדנה לקידום התקשורת של חברי הנהלה. case study

הסדנה עוצבה במיוחד עבור הנהלה של מרכז רפואי גדול מאחד מבתי החולים בארץ, כ 15 אנשים. זו הנהלה מורכבת מסקטורים מקצועיים שונים. הנושא המרכזי שהסדנה התמקדה בו –  איך מקדמים את שיתוף הפעולה בין חברי ההנהלה באופן אפקטיבי יותר.  לסדנה הוקצה יום מחוץ למשרדים, ברוח קצת אחרת.

השאלה הגדולה – איך בונים יום אחד של שיח מכיוון אחר, כזה המאפשר חוויה של העמקת ההכרות והקשר, יחד עם חיבור לנושאים המרכזיים ועבודה מעמיקה על מה שחשוב באמת לצוות?

המערך הייחודי שנבנה כלל  שיח בין האנשים במספר רמות של מפגש, ברמת אינטימיות  ואותנטיות גבוהות.  הדיבור הוא לא על הדברים , לא על תאוריות ועקרונות אלא הבנה של מהם הדברים החשובים לצוות באמת כדי שאפשר יהיה לעבוד טוב יותר. החקירה המשותפת העלתה שאלות ופתרונות שהגיעו מהצוות עצמו.

כמנחה של היום הזה לא פעלתי באופן מכווין או מנחה על מה מדברים. המטרה המרכזית שלי כמנחה הייתה לייצר מרחב המאפשר שיח אחר אמיתי ואותנטי שמאפשר לצוות לחקור ולבדוק  מה חשוב לכולנו ומה אנחנו מוכנים לעשות בשביל זה.

המפגש שילב  ידע וגישה מאימון צוות, מנהיגות השתתפותית, והנחייה דינאמית. והתוצאה- שיח אמיתי פורה ופורץ דרך.

עוד על:

אימון אישי

לצאת לחופש אמיתי

אימון אישי יעזור כאן "אני יוצא לכאורה לחופש, אבל חופש לא יהיה כאן", הוא אומר בקול רם מדבר בינו לבין עצמו או איתי, שפוף מעט

קרא עוד »
אימון אישי

אימון אישי Coaching

אימון אישי לשינוי בחיים, איך זה עובד? אימון אישי לשינוי בחיים,או בשמו באנגלית Coaching ,הוא תהליך עוצמתי המסייע ביצירת שינוי חיובי, מדויק לך. אנשים מגיעים

קרא עוד »

שתפו את הפוסט

WhatsApp chat