המדריך ליציאה מתקיעות ושדרוג
הקריירה שלך באמת

מדריך שיעזור לך לגלות מה לא עובד לך ולמה
ומהו הצעד הבא שלך!

לקבלת המדריך - לצאת מתקיעות ולשדרג את הקריירה שלך באמת!
מלאו את הפרטים:

להנות מהקריירה שלך

מה מאפיין את האנשים שנהנים מהעבודה שלהם, אלה שקמים בבוקר בכייף לעוד יום עבודה, ושהמחשבה על חזרה מחופשה לא מעייפת או מדכאת אותם?  הם נמצאים במקום הנכון להם אישית ומקצועית! 

מזה המקום הנכון? נכון מבחינת יכולות, ענין, סטטוס והשפעה. זה שילוב כוחות –  מה נכון לי מה אני רוצה, מה מתאים ליכולות ולכישורים שלי, יחד עם מה קיים בעולם ויש לו ערך, ואז…איך אני משיג את זה באמת.

אנו חיים בעידן בו חלק ניכר מזמן הערות שלנו מתקיים במסגרת עולם העבודה. ויתור על עבודה משמעותית המחוברת לכישורים, לערכים, לעניין ולמהות, הוא למעשה ויתור על חיים בדרך שלך.

 

1

לעבוד נכון!

לעשות את הדברים בדרך הנכונה, למצות את הכישורים והיכולות שלך, לעבוד בהתאם לכוחות שלך ושבך, מה שנכון לשאיפות שלך, בהנאה בענין ובעוצמה שמתאימה לך. להיות גורם משפיע ומשמעותי, להיות באיזון עם החיים עצמם, ברמת סטרס לא משתקת ופוגעת, בסביבת עבודה שמתאימה לעולם שלך…זה לעבוד נכון.

להרוויח יותר!

להרוויח יותר מהעבודה, מהחיבורים הנכונים, מההתפתחות שלך, למנף את היחסים הטובים כך שיסיעו לך בהווה ובעתיד, להרוויח הנאה, ענין, משמעות וחשק, להרוויח למידה, יחסי ציבור נכונים ומקדמים, להרוויח קשרים נכונים, שימחת חיים, הנאה מעבודה. פשוט להרוויח יותר. 

2

המדריך שיעזור לך

המדריך ליציאה מתקיעות ושדרוג הקריירה שלך באמת יאפשר לך לגלות בעצמך מה שם לא עובד ותוקע את ההתקדמות, את הצעד הבא. לפעמים זה נראה כמו מישהו אחר שעוצר אותך שם רגל חוסם, משהו שלא באמת עובד, אבל השאלה החשובה באמת היא מה אצלך תוקע את הצעד הבא – קושי בקבלת החלטות, פחד לעזוב מקום טוב, ספקות עצמיים לגבי יכולות ואפשרויות עכשוויות או עתידיות? בושה? פחד?

כל אחד מאלה יכול לתקוע אותנו שנים רבות במקום הלא נכון. וחבל. חבל על הזמן על האנרגיה ועל החיים. 

המדריך הזה הוא מתנה. צעד ראשון בתהליך לשינוי ושדרוג משמעותי של הקריירה שלך ושל החיים שלך. שדרוג של עצמך לגרסה מתקדמת יותר. 

בהמשך למדריך אשלח לך גם מייל עם הזמנה, הצעה לתהליך אימון קריירה משמעותי שיאפשר לך להתאמן בדיוק על מה שנדרש לך כדי לעשות את הצעד הבא.

טילי, זו אני -

אני מאמנת ומנחה אנשים מנהלים וצוותים לעצב עתיד וליצור אפשרויות חדשות. לחשוב אחרת כדי ליצור קריירה משמעותית, ולקדם מנהיגות חדשה ופורצת דרך בשבילך. 

הדבר המסקרן ביותר עבורי הוא עבודה עם אנשים על דרכי חשיבה ותפיסות משנות חיים. וכן, טילי זו לא שגיאה. יש לי שם לא סטנדרטי שמחבר אותי לאנשים במהירות גבוהה:).
המומחיות שלי היא בליווי ויצירה של תהליכים המאפשרים הרחבת התודעה ומציאת אפשרויות חדשות תוך חיבור לאומץ ולתשוקה. בלי זה…זה לא כייף!
באמצעות התהליכים אני מסייעת להתמודד עם שינויים בחיים ובקריירה, לפתח מנהיגות אישית, לקדם שיתופי פעולה, לייצר תקשורת אפקטיבית ומניעה, לממש חזון ולבנות מרחב מאפשר.
זה תהליך פורץ דרך מוכח המביא לשינוי משמעותי, צמיחה, הגשמה ושגשוש. התהליכים מתקיימים במסגרת של אימון אישי מקצועי או אימון ציוותי, סדנאות והרצאות.

אנשים שעברו איתי תהליך אימון מקצועי מספרים:

"התחלנו את התהליך מתוך הרצון שלי להעביר את השינוי הארגוני שאני מאד מאמינה בו. אחרי קשיים רבים ותקופה רועשת, חלקה אפילו אלימה, ויחסים בעיתים, הגעתי לתהליך הזה. מה שהצלחתי להשיג זה שינוי בשיח! הפסקתי ללכת על ביצים ומצד שני הבנתי איך להגיד את מה שראוי להאמר בדרך נכונה ומקדמת. אני רוצה למקסם את עצמי. התחברתי לאומץ שלי להיות מי שאני ממקום טוב, כי הדרך בה נאמרים הדברים היא כל כך חשובה והיום יש לי כלים להעביר את המסרים באופן נכון. כל הגישה של איך בכלל להיכנס לשיחה היום אחרת אצלי. מה שאפשר לי פריצת דרך משמעותית"

א. חברת מקורות

"תודה טילי, על הדרך היפה שעשינו יחד.
הובלת בעדינות להסתכלות ותפיסת מצב מדויקות יותר, מקדמות יותר.
חיברת בין שינוי פנימי ותפיסה אישית, למהלך חיצוני שאפשר לתת לו ביטוי ועזרת להיפטר מאמונות ישנות. כל אלה אפשרו לי לנסח רצונות, להגדיר דרך פעולה ולהוציא לפועל בדיוק באופן הנכון לי.
דיוק פנימי של כוונה, התנהלות ותקשורת תורגמו לשינוי שאני מרגישה אותו, החל באופן שבו אני פועלת ובעקבותיו גם בסביבה. אני כבר מרגישה את התוצאות אליהן כיוונתי."

ד. מנהלת בחברת הייטק

"הגעתי להישג מאד גדול ביכולת לנהל את עצמי ואת הרגשות. למדתי להקשיב לעצמי ומכאן הכל יותר טוב. הביטחון, השלווה הדיוק, פשוט הכל יותר נכון. כל ההחלטות טובות יותר. האנרגיה שלי במקום הנכון במקום לחפור סרטים בראש. מה שבאמת מאפשר לזוז הלאה ולהשיג את החלום שלי כמו שצריך. לא האמנתי שהאפשרות הזו באמת קיימת כי לא הצלחתי לראות אותה. עכשיו יודעת שהיא הייתה שם אבל איכשהו הראש שלי, המחשבות שהיו לי אז דחו אותה. ביזבזתי מלא זמן בדחיות ותרוצים, אבל עכשיו אני מאושרת שעשיתי את זה! תודה לך על התהליך הזה!"

ע. בעלת עסק פרטי בתחום הספורט

לקבלת המדריך - לצאת מתקיעות ולשדרג את הקריירה שלך באמת!
מלאו את הפרטים:

WhatsApp chat