אימון מנהלים וצוותים בארגונים

אימון מנהלים וצוותים בארגונים

אימון צוותים מבוסס על הבנת הדינמיקה של היחיד ושל הקבוצה כיחידה אחת. באמצעות התמקדות ביכולות הקולקטיביות של הצוות ופיתוח האמון מתאפשר שיפור משמעותי בתקשורת, בשיתוף הפעולה, במחויבות הדדית ובאפקטיביות. אימון צוותים מתמקד בהבנה מעמיקה של הכוח המשותף של היחידים כיחידה משותפת, מביא לתוצאות מרשימות, ולחווית לכידות שביעות רצון וסיפוק.

שאלות ותשובות

אימון מנהלים וצוותים זו דרך משמעותית ונוספת בה מתאפשר לי לסייע לאנשים בארגונים לעבוד טוב יותר ע"י הבאת עצמם באופן אותנטי פתוח וכנה אמיץ ואחראי המייצר סביבת עבודה אפקטיבית ובריאה יותר. מתוך ראיה רחבה יותר הלוקחת בחשבון את היחיד והיחד, האישי והקבוצתי, הארגון והפרט נוצרים תהליכים קשרים והתפתחויות המקדמות את המטרות הארגוניות האסטרטגיות הכלכליות והן את המטרות הבין אישיות החברתיות והאישיות. הצלחה אינה מתקיימת אם רק אחד מהם מתקיים לאורך זמן.
מתוך תפיסת עולם זו אני פועלת הן כמאמנת מנהלים והן כמאמנת צוותים ומסייעת באופן דיאלוגי , שיתופי ופתוח לייצר מרקם אנושי מצויין מאפשר ומקדם.

ההבנה וההכרות שלי את העבודה הארגונית מגיעה משנים רבות של עבודה בתוך ארגונים בתהליכים חוצי ארגון , כמלווה ומנהלת של פרוייקטים לרה ארגון ושינויי ארגוני עמוק. הכרות מעמיקה זו הביאה אותי אחרי שנים רבות להתעמק בעולם האימון ולתת מענה למנהלים ולצוותים בדרך אחרת הנותנת מקום גם לרובד האישי והבין אישי, ולהבנת תהליכים בין אישיים, והדינמיקה של קבוצות וצוותים. הכרות מעמיקה זו מאפשרת לי לסייע למנהלים ולצוותים להתגבר על מחסומים ולייצר תהליכים ויחסים המביאים לתוצאות ניפלאות.

כיום אני סופרת מעל עשרים וחמש שנות עבודה בארגונים מכל הסוגים התעשיות בארץ ובחו"ל בעבודה עם מנהלים בדרגות שונות וברמות שונות. היקף המפגשים וממגוון החברות מופיע בחלקו בעמוד הבית הן כביקורות, כלוגואים וכהיקף עשיה .

המטרה המרכזית בתהליך אישי בשונה מקורסים וסדנאות הוא המקום בו מתאפשרת התבוננות אישית יותר , כנה ואמיצה על הדברים המפעילים אותנו והדברים שעוצרים אותנו מלהשיג את המטרות והרצונות שלנו כמנהלים וכאנשים שאפתניים המעוניינים בהשגים והצלחות.

את הניסיון הידע וגיוון הרב אני מביאה איתי לכל ארגון ולכל מפגש אישי צוותי . היכולת להבין את הדקויות והמשמעויות ולסייע בהתאם היא מקור הכוח שלי, הסופר פאוור שלי 😊

ישנן שתי אפשרויות לאימון מנהלים. האחת במפגש אישי והשניה בזום. מאז שהקורונה פרצה לחיינו רבים וטובים גילו את הזום. דווקא למנהלים מפגשים בזום עדיפים ומאפשרי הן פרטיות והן גמישות בשעות ללא בזבוז זמן מיותר על תנועה. עבודה בזום מאפשרת לי לצמוך ולאמן הן מנהלים בארץ והן מנהלים בחו"ל, בעברית ובאנגלית .

אימון צוותים לעומת זאת מאתגר יותר באונליין. זה אפשרי ונוסה לא מעט, אך מנסיוני אני יכולה לאמר שיש איכויות שאינם מתקיימות באונליין עבור צוות. אם זה מתאפשר אני מעדיפה לעבוד עם צוות פנים מול פנים. התהליך הופך להיות עוצמתי יותר ואפקטיבי יותר. 

  1. ⇐חברה באיגוד המאמנים הבינלאומי ICF בדרגת PCC

     

    ⇐מאמנת בכירה MCIL חברה בלשכת המאמנים בישראל.

    תארים אקדמאיים: 

    MA הנחיית קבוצות בשילוב אומנויות

    B.Sc מהנדסת תעשיה וניהול, בוגרת שנקר הנדסה עיצוב אומנות

    לימודי אימון מכון אדלר

    לימודי הנחית קבוצות מכון אדלר

WhatsApp chat