הבדידות בעבודה לא תמיד נראית כמו בדידות

אפשר להיות חלק מצוות, להשתתף בפגישות, לדבר, להגיב, להיות מעורבים — ועדיין להרגיש לבד בתוך זה. לא כי אין אנשים סביבך, אלא כי משהו בחיבור לא באמת קורה. ברוב המקרים זה לא עניין של אישיות, וזה לא באמת “מופנם” מול “חברתי”. זה גם לא בהכרח קשור לאנשים הספציפיים סביבך. זה קשור לפער שנוצר בין מה […]

WhatsApp chat