הסרטון הזה (שנעשה בפייסבוק לייב) עוסק במילים שמשנות את החיים. למילים יש כוח, כוח עצום. לבנייה ולהרס. הרי עולם ניברא במילה…:)  מילים הן תקשורת ומילים הן אפשרויות. דבר  שאין לו מילה,  אפשר לאמר שהוא…לא קיים. לא במציאות לפחות. ככל שיש לנו יותר מילים לתאר מצבים יש לנו יותר אפשרויות , מגוון, ויכולות לתקשר.
כל אחד מאיתנו היה רוצה להרחיב את האפשרויות שלו. ככל שיש לנו יותר אפשרויות, יש לנו יותר דרכים להגיע להצלחה במה שאנחנו רוצים ובוחרים.
ברור שככל שיש לנו יותר אופציות בזמן אמת, ככל שאנחנו יותר גמישים בהתנהלות שלנו – מתקשרים עם מגוון רחב של אנשים, יוצרים פתרונות חדשים, מציעים אייך כן ולא נתקעים עם ה"אייך לא", ככה אנחנו מביאים לחיינו יותר אנשים קשרים ואפשרויות.  וזה מקדם. יותר אפשרויות = יותר סיכויים להצלחה.
יש הרבה פרמטרים שמשפיעים על רוחב ההסתכלות שלנו, על היכולת לראות אפשרויות חדשות דרכים אחרות. מה מאפשר לנו לחשוב על יותר אפשרויות? מגוון תכונות ומוטיבציות מולדות חינוכיות וכד'. כמו   יצירתיות, גמישות, אהבה, אמפתיה, רצון להיטיב וגם ידע, ניסיון, השכלה, מהירות מחשבה,  או יצרים מולדים כמו – רצון לשפר,  ועוד הרבה.
דרך נוספת להגדיל את האפשרויות שלנו היא בעזרת המילים . ובזה מתמקד הסרטון הזה. תהנו (התחלה ללא הקדמה ב 3:08) >>

WhatsApp chat