עלי, טילי ג.ליברמן

אני מאמינה שהשאיפה הטבעית שלנו היא  להשתפר להתקדם להיות טובים יותר בכל תחום בחיים.  השאלה הגדולה היא איך לא לאבד את עצמנו בדרך. 

אני עוסקת בליווי וקידום תהליכי שינוי אישיים ומקצועיים, ליצירת בהירות ואפשרויות חדשות ולמימושם בדרך המותאמת לאדם, קבוצה, קהילה וארגון. אני עושה את זה בעזרת אימון אישי מקצועי קואצ'ינג, סדנאות והרצאות, תוך חיבור לאומץ, תשוקה ועשיה. 

שמחה שהגעת לכאן 🙂

לקבל את הכלים וליצור אפשרויות חדשות.

השאיפה הטבעית שלנו היא להשתפר, להתקדם, להיות טובים יותר, אבל אנחנו נתקעים ונעצרים בשל חוסר בהירות לגבי מהי הדרך, פחד וקושי אל מול השינוי המתבקש. 

ב 15 השנים האחרונות אני בקריירה שנייה כמאמנת אישית מקצועית מנחת קבוצות ומרצה. 

תפיסת העולם שלי

תמיד יש עוד אפשרויות גם שנראה שנתקענו, זה אפשרי אם מתקיימת ההבנה  שאנחנו לא צריכים להיות מושלמים, אלא להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו עכשיו. זו התובנה שמלווה אותי בשנים האחרונות לאור שינויים רבים שלקחתי בהם חלק וליוויתי בדרך. מהמקום הזה של למידה מגוונת ועשירה, התנסויות ושתי קריירות משמעותיות אני פועלת היום כמאמנת אישית מקצועיתמאמנת צוותים ומנחת קבוצות וסדנאות.

אני מלווה ומקדמת תהליכים המייצרים בהירות וחשיבה חדשה פורצת דרך, להגשמה ומימוש עצמי ומקצועי, לקידום מנהיגות אישית וחיים בחיבור לאומץ תשוקה ואחריות, עם אנשים כיחידים וכקבוצות. אני קוראת לזה תהליכים להרחבת התודעה וליצירת אפשרויות חדשות. כי יש בנו את הכוח לשנות וליצור את הדרך הטובה יותר לנו ,כאן ועכשיו. 

סדנאות לפיתוח מנהיגות - טילי ג ליברמן

האם אלו החיים שאני בוחרת, זה הסיפור שלי באמת? 

במסלול הקריירה הראשון שלי עסקתי בתכנון וליווי של שינויים אסטרטגיים, ניהול ההון האנושי ברה-ארגון, תהליכי עבודה מיחשוב ואוטומציה, לחברות ענק במשק. המטרה הייתה ליצור ולאפשר את השינוי הנדרש לחברה למתן מענה לשוק המתפתח ולדרישות העתידיות, וליצור אפשרויות טובות ואפקטיביות בשוק תחרותי. למעלה מ 12 שנה בתחום צברתי ניסיון רב ומגוון הן בהיבט האנושי בעבודה עם מנהלים וצוותים בכל הרמות, והן בהיבט המקצועי מחשיבה אסטרטגית מעמיקה ועד לתוכנית עבודה, יישום  וליווי מלא בשטח. הכל עבד מעולה ממש לפי הספר. קריירה מצוינת, משפחה, ילדים, עד שלב מסוים באמצע החיים בו הרגשתי שמשהו לא עובד בשבילי יותר, משהו משמעותי שהתמקד בשאלה האם זה כל הסיפור, האם זו הדרך המשמעותית שלי? האם אלו החיים שאני בוחרת, זה הסיפור שלי באמת? 

להרחיב את הגבולות האישיים, קריירה שנייה

לקחתי פסק זמן כדי לראות מה באמת ומה עכשיו. נסעתי לזמן קצר ומשמעותי כדי רגע לעצור ולבחון את הדברים. בחנתי עם עצמי מה באמת חשוב לי ומשמעותי לי, מה אני צריכה ורוצה שיהיה נוכח בחיי ואיך אני רוצה שחיי יראו מעכשיו. איך משלבים בין עולמות? קריירה, הורות, התפתחות אישית, והאם יש קשר בהצלחה בין תחום אחד לאחר? 

פגשתי בדרך אנשי מקצוע ורוח שסייעו לי להרחיב את הידע וההבנה לגבי יחסים ותקשורת בארגון בקבוצה וביחסים במשפחה. למדתי על תהליכי חשיבה יצירה ובניה של דרכים חדשות למימוש שינויים משמעותיים. רכשתי כלים מעשיים, רגשיים והתפתחותיים, לקידום אנשים בעזרת תהליכים אישיים וקבוצתיים. נתתי לעצמי זמן ללמוד ולחקור מכיוונים חדשים ותפיסות עולם מהפכניות, המשנות את התפיסה ודרך העבודה שלי עם אנשים קהילות צוותים וארגונים. 

התשובות שאספתי הפכו להיות דרך חיי והעיסוק המקצועי שלי בשנים האחרונות כמאמנת אישית מקצועית לאנשים בתהליכי שינוי אישי ומקצועי. אימון אישי להגשמת חלומות ואומץ לשנות, אימון קריירה לקידום מקצועי והתנהלות אפקטיבית ולבחירת הקריירה הנכונה, אימון מנהלים למנהלים ומנהלות לקידום המנהיגות וההתפתחות המקצועית בהובלת אנשים ותהליכים, באימון צוותים ליצירת השגים יוצא דופן יחד וכמנחת קבוצות בעבודה עם צוותים וקהילות ליצירת בהירות, חזון משותף, ותקשורת מאפשרת. 

כל הידע והניסיון, המפגשים האנושיים והתהליכים בהם לקחתי חלק, הם העצמה והייחודיות שלי המאפשרים לראות וליצור נקודת מבט רחבה יותר ואפשרויות חדשות. 

שילוב של אהבה וסקרנות בכל מפגש אנושי 

אני משלבת את הסקרנות, האהבה לאנשים, למערכות יחסים, אינטראקציות ותהליכים משני חיים בכל עשיה שלי, ושמחה להיות שותפה לדרך בתהליכי שינוי משמעותיים ליחידים, לצוותים, ארגונים וקהילות. 

בין אם מדובר בהתמודדות בנושאים אישיים או מקצועיים, תהליך החשיבה שלנו, התקשורת, האמונות והתפיסות שמפעילות אותנו דומים בכל העולמות וזולגים משם לכאן. כי בסופו של דבר את עצמנו אנחנו מביאים לכל מקום. 

איך מחברים היבטים רגשיים ומנטליים לעבודה מעשית פרקטית, איך מייצרים בהירות, איך מבינים מה באמת חשוב ומה אני רוצה עכשיו? מתוך הבנה כמה חשוב לאפשר לתהליך כזה להיות בחיים שלנו, וכמה קשה להיות בו, מלחיץ מפחיד ואפילו מאיים, אני מסייעת לאנשים ולקבוצות לעבור תהליכים באופן מאתגר ומעורר, מבלי לשבור את הכלים, ומבלי לוותר לעצמנו ועל עצמנו. אני שמחה ורואה זכות גדולה להיות שותפה לדרך בתהליכי שינוי משמעותיים של א.נשים, מנהלים ומנהלות, צוותים, ארגונים וקהילות. אפשר לקרוא על התהליכים האלה  בבלוג "מניסיון"

במה אני הכי גאה

במתאמנים שלי שמוצאים את הדרך גם כשקשה, בלקוחות שלי שמעזים לאתגר את עצמם ולהתקדם. וגם, גאה באומץ  שמצאתי בעצמי להיות אותנטית ולחיות את דרכי הייחודית, להסתקרן לשאול ולשנות, למרות הפחדים והחששות, כדי להשיג את מה שמשמעותי לי בחיי. גאה במשפחה שיצרתי, ובחברים הרבים שאספתי בדרך. ההון המשמעותי ביותר שצברתי בדרך אין ספק שהוא ההון האנושי.

מה מעבר למקצוע 

אני  אמא לשני ילדים בוגרים, אוהבת ומגדלת בעלי חיים, כותבת ומצלמת להנאתי, אופטימית מבחירה ואוהבת לשהות במרחבים. המדבר והים מחברים אותי במהירות לעצמי לחופש ולשקט הפנימי ומטעינים אותי באנרגיות. יחד עם מוזיקה ואנשים טובים, זו ההפסקה הנדרשת ממירוץ החיים, שמאפשרת לי לחזור באנרגיה ואופטימית כל פעם מחדש לכל מפגש אנושי. 

השכלה וניסיון

תואר ראשון – הנדסה תעשייה וניהול

תואר שני – הנחיית קבוצות בשילוב אומנויות

אימון אישי קואצ'ינג – לימודי תעודה במכון אדלר. מאמנת מקצועית מוכרת לשכת המאמנים ו pcc באיגוד המאמנים הבינלאומי ICF

מדריכת מאמנים מוסמכת, סופרויז'ין – לימודי תעודה בי"ס קואצ'מי

לימודי תעודה במסלול להנחיית קבוצות, מכון אדלר

למידה עצמאית ואונליין בתחום המנהיגות ההשתתפותיות, גישות אימוניות ו NLP

ועבודה של מעל 25 שנה עם מגוון לקוחות מכל התחומים והתעשיות, במסגרת היותי עצמאית ובעלת עסק לאימון מנהלים וצוותים בארגונים, שותפה בחברת ייעוץ ארגוני, פועלת בשיתוף פעולה עם חברות,  מנהלת פרויקטים מורכבים,  מנחה ומאמנת בחברת פילת, יו"ר לשכת המאמנים בישראל, שותפה בקבוצת "קוד פתוח" המקדמת כנסים בנושא מנהיגות השתתפותיות ועוד:)

חברות ולקוחות שלי:

WhatsApp chat