יש הגעת! תודה 🙏

המגזין הזה חוקר את הרעיון שסודות משנים חיים! אני אוהבת את הדאבל מינינג של הביטוי הזה סודות חיים. זה נשמע כמו סודות על החיים, משהו פסיכי שאני הולכת לספר לך, איזה ידע על חלל מופלג שיש לי, כמעט כמו הספר "הסוד"….העניין האמיתי עם סודות הוא שהם חיים בתוכנו ומשנים אותנו בשקט בשקט מבפנים לאורך השנים. ומכוון שסודות של שנים הם כאלה שיש בהם אלמנט של בושה או אשמה, העול שאנחנו סוחבים משפיע בסופו של דבר גם על תפיסת העולם שלנו ותפיסת האחר. הוא מערער בנו את רעיון האמת והאמון בעצמנו ובאנשים שסביבנו.

אין לי טיפים פשוטים איך להתגבר על זה (למרות שטיפים זה קטע שמוכר:)), הפתרון הוא יותר מהסוג של תפירה אישית מותאמת למידות. הסוד האמתי להצלחה, לחיים טובים ואותנטיים, נטוע עמוק בתוך הסודות האמתיים שמנהלים אותנו מבפנים והם בהרבה מקרים עוצרים אותנו, מפחידים, מעוותים את התפיסה שלנו על עצמנו, ומשפיעים על החיים באופן עמוק מבלי ששמנו לב לכך.  

סודות משנים חיים! וזו עובדה. 

המגזין בוחן את השפעת הסודות בהיבט האישי והמקצועי, עלינו כפרטים ועל היחסים בקבוצות וארגונים. ממליצה להדליק מזגן ולהביא קפה קר. הולך להיות חם!

אימון אישי - טילי ג ליברמן

סודות חיים

המילה הזו – סוד!! היא מעוררת אותנו, מעוררת בנו סקרנות. עוד כשהיינו ילדים כל מה שהוגדר כסוד היה מעורר עניין, שייך לעולם הגדולים, הלא מובן, המסתורין, הדבר הזה שאולי נגיע אליו ביום מין הימים. כשאומרים לנו שזה סוד אנחנו נדרכים ומתרגשים, מרגישים שותפים למשהו מיוחד, שונה. נבחרנו לתפקיד הזה, להיות שותף סוד. זה מרגיש גדול, נשגב, בעל ערך, משמעותי , ניבחר ו…שייך לקבוצה קטנה מצומצמת ייחודית ועל כן יוקרתית.

בצד השני קיימים סודות אחרים. סודות המלווים בבושה, אשמה, אימה, הסתרה. סודות מסוג זה אנחנו מאד טורחים להסתיר מכל השאר ולעיתים קרובות אפילו מעצמנו, מדחיקים עד הלא מודע. הסוד נטמן במגרה נסגר היטב, נאטם, והמפתח נשכח. אך גם האדוות של הסוד, ההשלכות, האפקט שלו, זולגים מאיתנו החוצה. בהתנהגויות, במחשבה, בהתנהלויות ובמערכות היחסים שלנו עם העולם. איך הסודות מנהלים אותנו מבפנים ומה ההשלכות של זה בפוסטים  >>

איסוף סודות שלא סופרו מעולם, פרויקט עולמי

סודות הקריירה שלך.

מקום העבודה, הקריירה שלנו מהווים חלק חשוב ומשמעותי בחיים. יחד עם זאת הרבה פעמים אנו נוטים להתייחס לקריירה אותה אנו בוחרים לא כאל בחירה חופשית מושכלת אלא כמשהו שהגענו אליו במקרה, נסחפנו, נגררנו. גישה כזו לאורך שנים מייצרת חוסר נוחות ותסכול בעולם העבודה. שני היבטים חשובים משפיעים על תחושת ההנאה, הרווחה, והמשמעות בעולם העבודה. הראשון הוא מה קורה לך באופן אישי, אלו נסיבות והחלטות הביאו אותך למקום העבודה, האם זה חלק משמעותי או שזו "רק עבודה". וההיבט השני הוא מה קורה בתוך החברות והארגונים בהם אנו פועלים יום יום. איך מתנהלים ומתנהגים שם ואיך זה משפיע על רמת ההנאה והאושר שלנו, אבל לא פחות חשוב מכך זו האפשרות שלנו להביא את עצמנו בצורה שלימה ואותנטית. ככל שהתחושה היא שצריך להסתיר את מי שאנחנו יותר ויותר, להעמיד פנים, לא לשתף מחשש ש, כך האפקטיביות תצטמצם וגם הפרואקטיביות – יוזמה, לקיחת אחריות, ושיתוף פעולה יצטמצמו גם הם. מה קורה לנו במקום העבודה ואיזה מחיר משלמים על כך גם העובדים וגם הארגונים עצמם, בפוסטים  >>

סודות המקצוע שלך!

בעומס יוצא האני האמיתי שלך את המשפט המעולה הזה ציין בפני מנכ"ל שניסה להסביר מה הוא למד על עצמנו במהלך השנים. במצב הזה הוא אומר,

קרא עוד »

"Be yourself , everyone else is already taken"

לשמוע על הסודות שמנהלים אותנו

באחד מערבי החורף כשהימים היו קרים ונעימים (אפשר רק לחלום על זה בימים המזיעים של אוגוסט), פתחתי מצלמה  ב"פייסבוק לייב" ודיברתי על הסודות שמנהלים אותנו. אם בא לך לשמוע ולראות אותי מעבירה את זה בלייב (כן כן עם באגים "על הנטוראל")…אז כאן >>

הסוד הוא לעצור בזמן:)

במהלך השנים גיליתי שכשאני מספרת על ההתעמקות שלי בנושא סודות ועל הגילויים שלי,  זה מאפשר לאנשים להיפתח ולשתף בסודות שלהם. בסופו של דבר השיתוף מייצר הקלה משמעותית ושחרור. אני ממליצה לחשוב איך להקל על עצמך, איך להשתחרר מהסודות האלה שמנהלים אותך. המפתח אצלך בסופו של דבר.   

חם חם ולח, הקורונה עדין מפעילה אותנו, וזה זמן טוב להסיר שכבות מיותרות ואם אפשר גם לצאת לחופשה.  עד שדברים יחזרו למסלולם שימרו על עצמכם ונתראה עוד חודשיים בגליון הבא.

מוזמנים מאד להעביר הלאה לחברים חדשים ולהפיץ, ההנהלה והעובדים שכאן יודו לכם 🙂

senior beautiful woman with a vintage key
WhatsApp chat