אימון אישי

אימון אישי Coaching

אימון אישי לשינוי בחיים, איך זה עובד?

אימון אישי לשינוי בחיים,או בשמו באנגלית Coaching ,הוא תהליך עוצמתי המסייע ביצירת שינוי חיובי, מדויק לך. אנשים מגיעים לתהליך מתוך תחושת חוסר בהירות או מימוש עצמי, הרגשה שהדברים לא קורים כמו שאני רוצה, מציאות חיים שלא מרוצים ממנה, רצון לעשות שינוי ופחד שמדכא כל מהלך, חוסר יכולת לקבל החלטה אל מול מצבים מאתגרים בחיים ובעבודה או כי הגיע הזמן להגשים חלום ישן. מצבים כאלה שנוכחים זמן רב מדי בתוך החיים, מייצרים תחושת אי נוחות ורצון לשנות את המצב. אימון אישי מיועד לשינוי בתהליכי חיים וליצירת מציאות אחרת, טובה יותר לחייך.

איך נראה תהליך כזה בפועל?

ובכן, יחד אנחנו בונים את מרחב שיח המאפשר לחקור לעומק ולשאול שאלות המייצרות מודעות והרחבת ההסתכלות העצמית על פחדים אמונות ותפיסות שעוצרות אותנו מלהתקדם ולהשיג את השאיפות שלנו. 
לעיתים נדרש ברור מעמיק מהם השאיפות האלה קודם כל. התהליך מאפשר לאדם לראות  עצמו במבט רחב יותר, הסתכלות מעמיקה ששמה דגש על כוחות ויכולות אמיתיים, אלה הקיימים בנו אם נשתיק לרגע קולות של ביקורת עצמית וחברתית שהופנמה. 


פעמים רבות נדמה לנו שמה שלא מאפשר להתקדם קדימה הוא שחסר משהו. משה כמו כסף, זמן, הזדמנות, מזל… משהו חיצוני לנו, ולכן לא מצליחים לעשות להשיג לקבל. במרבית הפעמים, אחרי התעמקות והבנה של דרך החשיבה שלנו,  מתברר בתהליך שמה שמפריע להתקדמות זו תפיסה מסויימת שעוצרת, מונעת את האפשרות להעז ולנסות להגיע לאן שרוצים. לתפיסה הזו יש כל מיני צורות ביטוי כמו -זה לא קורה כי זה עדין לא מושלם, כשזה יהיה מושלם אני אצא עם זה החוצה, או  יש יותר טובים ממני חכמים ממני ולכן אין לי סיכוי… על פניו נשמע די משכנע ואפילו הגיוני משהו. מחשבות אלה משפיעות על היכולת שלנו להתגבר על המחסומים ולנוע, אבל הן משמשות תרוץ טוב וברור לפחד המשתק. 

האם זו המציאות ובאמת אין מה לעשות? 

בתהליך של אימון אישי מתמקדים בפיתוח מיומנויות ותפיסות המנהיגות העצמית, כישורי שיח ותקשורת, המאפשרים לאדם לכוון גבוה ובאומץ להשגים טובים יותר בעולם האישי, המקצועי ובכלל מעגלי החיים. אני מאמנת אנשים ליצור לעצמם חיים מספקים יותר. לחיות באופן אמיץ ואותנטי, מדוייק לבחירות הנכונות לחיים שלך. לפתח חשיבה מנהיגותית וניהול נכון יותר של החיים שלך, להרחיב את מנעד האפשרויות דרך תפיסות עולם רחבות וגמישות יותר, לחבור אל המהות ולפעול במציאות, בקיצור, לחיות את החיים הנכונים בגרסה משודרגת של עצמך!. זו לא המציאות, את המציאות ברובה אנחנו יוצרים. 

למה זה כדאי להיכנס לתהליך של אימון אישי?

כי קודם כל אנחנו נכיר לעומק ונוכל לדבר שיחה אמיתית וכנה שלא תמיד יש לה מקום בחיים. ישאלו שאלות משמעותיות ועוצמתיות מעוררות למחשבה, ואז ניתן מקום למחשבה על העתיד המתבקש. בדרך, צעד צעד, תוך התמודדות עם כל הקולות והחששות, אהיה שם כדי לסייע בכל ההיבטים עד להגעה ליד הנכון לחייך עכשיו. 

ישנם תחומי התמחות שונים בעולם האימון, וישנם מאמנים מסוגים שונים ומתודות שונות. כוון שתהליך שינוי הוא מאתגר ומשמעותי, כדאי לוודא שמלווה אותך האדן הנכון. לההתמחויות ולניסיון שלי בתחום הקש כאן

עוד על:

אימון למלניאלס

אימון אישי למלניאלס

דור המלניאל, הצעירים ביותר בשוק העבדה כיום, נולדו בשנות השמונים והתשעים, ונמצאים עמוק בעולם התעסוקה חלקם כבר בתפקידי ניהול. האם נדרשת התייחסות אחרת אל בני

קרא עוד »

שתפו את הפוסט

WhatsApp chat