If you need advice, I can help. Businesswoman with curly blonde hair indoors in room with orange colored wall and wooden table.

אימון קריירה בשבילך!

לקריירה שלך יש את ההשפעה הגדולה ביותר על החיים שלך!

אי אפשר להקטין או להפחית את עוצמת השפעה שיש לקריירה שלך על החיים שיש לך ושיהיו לך. מעבר למימד הכלכלי, הקריירה שלך משפיעה על מצב הרוח והתפיסה העצמית, על תחושת המסוגלות לעשות להיות ליצור להשפיע לשנות, על המעגלים החברתיים שלך, הקשרים, ההתפתחות האישית והמקצועית, היכולת שלך לגדול ולצמוח, באיזו סביבה נחייה, למה נחשף, ולא רק אנחנו אלא בהתאם גם המעגלים הקרובים לנו. 

ומעבר לכך, לאור העובדה שרב זמן הערות שלו אנו מועסקים ישירות או בעקיפין בעבודה, כדאי לפחות שזה יהיה הדבר הנכון, המענין והמרתק שבא לנו באמת לעשות!

למה לי אימון קריירה

אימון קריירה תהליך אימון אישי מקצועי, המתמקד בפיתוח המנהיגות הפנימית על מנת להגיע להישגים המקצועיים הרצויים לך. אימון קריירה הוא תהליך שעוזר לתכנן  את מסלול הצמיחה וההתפתחות שלך, ומתעמק בשאלות כמו:

האם אני במקום הנכון מקצועית, מה נדרש לפתח בי יותר על מנת להשיג את הדבר הבא? 

איך ולמה לשנות את מסלול הקריירה הנוכחי שלי, על מנת להגשים את השאיפות שלי, לממש את הייעוד שלי, או הגיע לעמדות בכירות ומשפיעות יותר.

אנחנו עסוקים בחיפוש אחר המסלול הנכון להמשך ההתקדמות המקצועית. זו שאלה מהותית בחיים האם אני במסלול הנכון, האם אני מגשים את עצמי האם זה הייעוד שלי האם זה הדבר. השאלות האלה לא פוסחות עלינו. העולם מסביב דן בשאלות האלו בכל הרמות ובכל מדיה אפשרית. לתשובה אמיתית אפשר להגיע בעזרת חקירה והעמקה בשאלות מהותיות, התבוננות אמיצה חדה וברורה, ושימוש בכלים שעוזרים להבין טוב יותר מהם אתגרים שעומדים בפניך באמת, וכרגע עוצרים אותך מלהתקדם ולהגשים את השאיפות והרצונות שלך.
כדי להגיע רחוק יותר, להצליח, להיות משמעותי יותר לעצמך לסביבה, וליצור את הקריירה הנכונה לך נדרשת תוכנית מותאמת אישית! תכנון מסלול ההתקדמות בתהליך מסודר הנותן תוצאות ברורות, בחינה והתבוננות עצמית, שאילת השאלות הנכונות ופיתוח המיומנויות הנדרשות. כל מה שצריך כדי להתקדם – בשביל זה אימון קריירה.

בעומס יוצא האני האמיתי שלך!

את המשפט המעולה הזה ציין בפני מנכ"ל שניסה להסביר מה הוא למד על עצמנו במהלך השנים. במצב הזה הוא אומר, אין אפשרות לעשות כאילו. אני לא יכול להעמיד פנים שיש לי סבלנות לשמוע דעות של אנשים כי הם איטיים לי מדי, והלחץ מסביב פשוט לא מאפשר לי לבזבז עוד אנרגיה על כאילו, על להיות נחמד. אני לא באמת מאמין בזה אז למה שאתאמץ…

אם ביום רגיל אנחנו יכולים לעשות כאילו ולהתאמץ בימים לחוצים זה פשוט יוצא מאיתנו, כמעט בלי שליטה. המקומות המעורערים שלנו שמנוהלים מוך פחד או בושה, כל מה שאנחנו מנסים להסתיר מהעולם ומעצמנו, נקודות החולשה שלנו שלא נעים להודות בהן.

דרך אחת היא להסתיר, והיא עובדת עד שלא. דרך אחרת היא להתאמן על לשדרג את היכולות שלנו באופן שישרת אותנו הכי טוב גם ברגעי לחץ. מכוון שהאותנטיות היא חלק מהסיפור דוקא ההכרה והבנה הן אלו שמאפשרות לפעול אחרת בניגוד לבושה ולהסתרה.   

לבחון את הקריירה שלך מכמה כיוונים

רבים מאיתנו עובדים שנים בעבודות שלא ממש מתאימות להם, משקיעים ים של לאנרגיה וזמן כדי לכבוש יעדים שלא באמת מעניינים אותם, ואחרי כמה שנים מוצאים את עצמם משותקים ומתקשים לזוז אם זה בגלל שהמעמד שהגיעו אליו שם אותם בכלוב של זהב, ואם זה בגלל שהפחד לשנות אחרי שהתרגלת לחיים בדרך מסוימת תוקע.

העבודה היא חלק נכבד מחיינו, ועל כן חשוב שנפיק ממנה את המקסימום, בשבילנו. בשביל ההנאה, ההתפתחות האישית, ההישגיות, תחושת הערך והשייכות וגם ולא פחות חשוב פרנסה. אבל זה לא פרמטר יחיד בקריירה משמעותית. וכן, נכון, עבודה היא לא בהכרח קריירה.

לא חייבים לעצור הכל כדי לבחון מה באמת הדבר החשוב לי בשלב הזה של חיי. לא צריך לעבור עבודה או לצאת לחופש מהכל כדי לתת לעצמך זמן להתלבט לעומק. להפך. דווקא חוסר הלחץ למצוא מקום חדש יכול להיות זמן מצוין לבחינת הדברים לעומק. לשאול את עצמך שאלות כמו האם אני במקום הנכון לי כרגע מבחינת עניין תפקיד השפעה ארגון. האם אני מתחבר למה שקורה, אכפת לי? מה כן עובד לי ומה לא.

כדי לעזור ולדייק מהי הקריירה המתאימה לי ביותר לאופי שלי, לערכים והעקרונות שלי לדרך החשיבה שלי, למאפיינים האישיותיים שלי, למוטיבציות שלי, פותחו בשנים האחרונות מספר מבחנים המסייעים למפות את החוזקות, המוטיבציות, ולהביא מתוך המחקרים והסטטיסטיקות העולמיות מה לאנשים עם מוטיבציות כמוך נכון יהיה לחבר לעצמם כקריירה. מהם המאפיינים המרכזים החשובים לך ואיך הם מתחברים למאפיינים של המקצועות השונים.
אנשים שהמוטיבציה החשובה ביותר שלהם היא העצמאות בעבודה יפתחו קריירה שונה מאנשים שהמוטיבציה המרכזית שלהם היא ביטחון.

     "אנשים שעבודתם לא משקפת את כישוריהם נוטים לסבול מדיכאון…"

כך גילה מחקר של מכון גלופ שנעשה ב 2013, ההשלכות של זה הן ברורות הן לארגון והן לאדם. למה להישאר בעבודה כזו ולשלם מחיר בריאותי אישי וחברתי גבוה? כל התשובות הנכונות יתחילו במשפט פחד מ….גם הצלחה כלכלית או מעמדית לא בהכרח מיעדה על תחושת סיפוק. באופן מפתיע, כסף הוא לא גורם מספק לאור זמן.

לדעת מה מניע אותך מפנים

ישנם מספר שאלונים שיכולים לתת כיוון כללי מה מתאים לך יותר. מה מאפייני האישיות שלך או מה המוטיבציות שלך. בין אם זה הצטיינות או יצירתיות, כסף או למידה, אוטונומיה או עבודת צוות ההבנה מה באמת מניע אותנו עוזרת לנו לדייק את הבחירות שלנו. נכון, יש בנו גם וגם במינונים שונים ובהיבטים שונים בחיים, אבל שאלונים מאפשרים להבין מה יותר, מה מפעיל אותך יותר בקלות ובטבעיות, בהתאם למוטיבציות הבולטות שלך להתחבר ולבחור בקריירה ועבודה המתאימה לך יותר. לדוגמא אם המוטיבציה שלך היא השגיות, נכון יהיה להיות בעבודות בהן נדרשת התמודדות יום יומית, עם הדגש על מצויינות, דד ליין, ניהול או לכל הפחות ניהול עצמי . אם המוטיבציה שלך היא יותר בכיוון של עזרה הקשבה טיפול ותמיכה באנשים, נכון יהיה להיות בתפקידים שיאפשרו עבודה עם אנשים וסיוע להם על בסיס יום יומי. במקרה כזה להיות מתכנת עצמאי זה פחות נכון. 

מה יוצא לך מזה

מה קורה לאנשים שכן מרוצים מהקריירה שלהם? סיפוק התלהבות וימחה ברמה האישית, אך גם מעורבות עניין ומוטיבציית עשיה גבוהה ברמה הארגונית. מה ההבדל? ההבדל המרכזי הוא בין אדם שלוקח אחריות על הקריירה שלו, מבין מה נכון ומחפש את הדרכים לממש את היכולות במקום העבודה, לבין מי שזורם עם מה שיש מבלי לבחון מה באמת חשוב ומשמעותי לך, מה מעורר את התשוקה שלך במקום העבודה, מה המוטיבציה האישית שלך שתגרום לך לעשות יותר. כי אחרי הכל לכל אחד מאיתנו יש תמהיל שונה של רצונות ומוטיבציות. כשאנחנו נמצאים במקומות שהמוטיבציה שלנו מתקבלת בברכה ובאהדה, אנחנו עושים יותר ונהנים יותר.

אימון קריירה זה מה שנדרש לך עכשיו

על מה עונה אימון קריירה? אימון קריירה יאפשר לבחון בתנאי מעבדה מה באמת, מה עכשיו, מה נכון. להתמקד בדרך ולהגיע לשם צעד אחר צעד.

תהליך של אימון קריירה ימקד אותך בהבנה איך לפעול בכיוון שיאפשר את פיתוח הקריירה שלך כדי להגיע לשלב הבא – בתוך הארגון או בדרך מקצועית חדשה. אנשים מגיעים לאימון קריירה על מנת לפתור דילמות שאלות ואתגרים בעולם המקצועי כמו:
מהו המסלול הנכון לי להמשך התפתחות | מהו הנתיב המקצועי והלימודי המתאים לי | איך למקסם את היכולות שלי בקריירה | מהן המיומנויות הנדרשות לשלב הבא ואיך מפתחים אותן | איך לייצר תקשורת מקדמת בתוך מקום העבודה | איך למתג את עצמי ולעשות יחסי ציבור נכונים ומקדמים בארגון ומחוצה לו | איך מאזנים בין כל העולמות מבלי להרוס, איזון קריירה וחיים |

עוד על:

אימון אישי - טילי ג ליברמן

כולנו זקוקים לחסד

כולנו זקוקים לחסד…אבל הרבה יותר להכרה. הכרה ברעיון שלנו , באמירה, בעשיה, הכרה בהומור באופציה הכרה בקול האחד המיוחד. וכשההכרה לא מגיעה יותר מדי זמן

קרא עוד »
procrastination

לדחות את העתיד שלך

כל הבטחה שהבטחת אי פעם לעצמך, כל מטרה שהוזנחה בדרך, בכל פעם שהיה בטוח שהפעם זה ממש משמעותי ואין סיכוי לוותר והחיים הזרימו אותך למקום

קרא עוד »

שתפו את הפוסט

WhatsApp chat