סדנאות פיתוח מנהלים וצוותים

סדנאות פיתוח מנהלים

הגיע הזמן להגיד את האמת רוב העובדים היום הם מנהלים. 

בשונה מפעם שלהיות מנהל היה ענין של ותק השכלה קשרים והיררכיה, היום בעולם הארגוני השינוי הדרמטי הוא גם באופן בו מתנהלים דברים, והם מתנהלים אחרת!

כל עובד אחראי על לא מעט מטלות ומשימות, צריך לעמוד ביעדים, לעבוד בשיתוף פעולה עם עוד כמה אנשים להוביל פרויקט או להיות שותף בצוות. ארגונים משתנים בהתאם לתנודות המהירות של השוק והצרכים, אנשים זזים מכאן לשם – מחבר צוות, למנהל צוות וחזרה לחבר צוות, היררכיה הארגונית מושטחת לטובת תנועה מהירה וגמישות, ככה שלאורך הזמן כל אחד מאיתנו מנהל, עם אחריות ומחויבות, עליה אנחנו נמדדים ונשפטים כל הזמן וחווים לחץ.

כוון שכך, בכל סדנאות פיתוח מנהלים בהן אני מנחה, ההתעמקות היא בתפיסות גישות התנהגויות וכלים שכל אחד מאיתנו נדרש ליישם כמנהל ומנהלת, כחבר חברת צוות, כאדם בעולם הארגוני הנוכחי. תהליך פיתוח מנהלים, מייצר גישה הרואה בשותפות האנושית, בחשיבות החיבור האנושי, חלק ממיומנות ניהולית הכרחית להצלחת הארגון.

 

סדנת פיתוח מנהלים

מרבית המשתתפים בסדנת פיתוח מנהלים מציינים, שאחד מהאתגרים הגדולים שלהם, הם השינויים האינסופיים ועומס המטלות. כל אחד ער לצורך בגמישות והתמודדות עם שינוי, אבל רבים וטובים עדין לוקחים את זה על עצמם, מרגישים שהם אישית לא מספיק טובים, מסתירים את החששות, את חוסר ההבנה איך להתנהל, ולוקחים על עצמם תחושות לא פשוטות של כישלון אישי.

סדנת פיתוח מנהלים מהי המטרה? 

המטרה בסדנת פיתוח מנהלים היא לפתוח מרחב להתבוננות על התהליכים החדשים, ההשלכות של זה על תפיסת התפקיד, ה"מיינדסט" שיסייע ויקדם, המיומנויות הנדרשות והכלים לעבודה טובה ומתאימה;

מה הקשר בין האישי למקצועי ולמה חשוב? קצב מהיר של פעילות והתנהלות, לחץ ואינטנסיביות מביאים לכך, שהאדם חשוף יותר בסופו של דבר, לקריסה. בסדנת פיתוח מנהלים אני מדגישה את היכולת של, האדם – המנהל, להביא את עצמו באופן מלא יותר, מחובר לרצונות לשאיפות ולזהות שלו, שמאפשרת בסופו של יום להרגיש מחובר ושייך יותר. זה בא לידי ביטוי בתחושה, שיש מקום למי שאני, במניעת בזבוז משאבי אנרגיה מיותרים ואפשרות להתמקד בעשיה מקדמת. בסדנת פיתוח מנהלים נחקרות ההפרדות ותפיסת העולם, המייצרת הפרדה בין האישי למקצועי, ומצמצת את הביטוי האישי. האפשרות לעבוד על תפיסות העולם המנהלות אותנו מאפשרת התבוננות עמוקה ואמיצה על האפשרות להביא את עצמנו באופן מלא ושלם יותר, מה שמאפשר נוכחות חזקה ואותנטית יותר, תחושת מסוגלות, אותנטיות ומרחב מנטלי המשפיע על היחסים והעשייה בארגון.

הבנת הכישורים בסדנת פיתוח מנהלים 

הבנה של הכישורים החדשים הנדרשים, יכולה להיות מקדמת ומועילה ביותר למנהלים אבל יכולה בהחלט להיות גורם מבהיל או משתק, ומהווה גורם סטרס משמעותי במקומות העבודה. מחקרים שנעשו בארהב, מציגים כי למעלה מ 80% מהמנהלים חווים סטרס ממקום העבודה ומעל 50% חווים תחושה של התשה.

בסדנאות פיתוח מנהלים, מקבלים כלים, מיומנות ותפיסה חדשה למנהיגות הנדרשות להובלה של צוותים ואנשים. סדנאות פיתוח מנהלים אותה אני בוחרת לקדם מיועדת למנהלים בכל הדרגים, כי כולנו מנהלים את עצמנו ואת הזולת.

בסדנאות פיתוח מנהלים מתאפשרת העמקת חקר פנימי להבנת תפיסת ההתנהלות וההתנהגות שיאפשרו לאדם – מנהל, להביא את עצמו באופן אותנטי יותר, באופן מלא ושלם יותר, ועובדת על הקשר המשמעותי בין תפיסת העצמי האישי והמקצועי. שביעות הרצון גדלה ככל שיש קרבה גדולה יותר בין השניים.

המשמעות של שינוי כזה לא מסתיימת רק באדם עצמו אלא מחלחלת גם לרבדים נוספים של התקשורת הפנים ארגונית, השפה מרחב האפשרויות והאפשרות ללמידה, חקירה עמוקה, התנסות סקרנית ועוד.

להזמנת סדנאות פיתוח מנהלים  צרו איתי קשר ואשמח לתת פרטים נוספים.

עוד על:

כיוונים חדשים בעולם וכאן!

חדש חדש חדש…. טוב לקבל השראה מלקוחות אחרים! עבודה עם חברות בינלאומיות יוצרת הזדמנויות והתנסויות חדשות  מלמדות ומעשירות. לשכפל להעתיק עם התאמה או פשוט השראה

קרא עוד »

שתפו את הפוסט

WhatsApp chat